Jag hatar ärliga människor

Idag fick jag en såndär kommentar som man bara älskar. En jävla främling som tog sin chans att påminna mig om att jag betalar 350 kr i månaden för ett gym jag inte varit på sen i mars.
- Hey girl, (tittar på mig skitlänge) , do you work out? I mean no reason of asking, but work out is good, you know. You should try it sometime.

OKEJ KOMPIS, smäll mig på käften och gå därifrån sen, det är lungt. Nästa gång ska jag bära med mig en gaffel i väskan.
Herregud. Man är verkligen i Los Angeles.
Stället med mest gym och mcdonalds i världen.


Kommentarer
Postat av: Linnie

Haha, VaFaan! Nu ska du kolla på Johan Falk- VaFaan Collection. Det hjälper när man blivit påhoppad av ett retard haha :D Try it!

2010-04-30 @ 10:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0