Bullshit camera

Eftersom att jag jämt förföljs med brutalotur så var väl gårdagens happenings inte direkt oväntade. Dock förbannat oförtjänade!
Min Kamera jag nyss lagt ner 8000 jävelspänn på var tydligen inte tillräckligt funktionell för min utbildning, så nu tvingas jag köpa en ny, dyrare och obviously, bättre WHATEVER kamera.
När jag fick reda på detta ville jag bara hoppa från piren, strypa mig själv med en gaffel och begravas med mina conversskor i en håla i hollywood!
MEN, som mitt livs Gud säger, och nu även min livskamrat Jamie Woho Luu, så löser det sig alltid.
Jag antar att det gör det också,
trots att tanken känns för tillfället olyckligt långsökt. 

Men bortsett från skit-kamera-incidenten så älskar jag fortfarande livet.
Imorgon ska jag skriva prov och inte ens det känns speciellt fruktansvärt. Livet går fortfarande att älska,
min kamera är ju faktiskt bara en kamera,
egentligen.



It's going to be, okey.

Kommentarer
Postat av: C

Det låter som en dröm när man läser att du är i L.A, det till och med kittlar i min mage, önskade att jag också var där och kunde känna den känslan du har!

Och äntligen har du börjat blogga igen, love it!

Saknar dig du vackra människa!

Puss och kram, Ceisy!

2010-02-03 @ 09:07:54
URL: http://caasey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0