Bollar i en spann

När man tappert försöker gömma undan en hel fest på en balkong i hopp om att alla kan hålla käften när polisen kommer, är det väl egentligen bara självklart att wanja fucking ebbesson ska tappa en glasflaska i marken så den krossas och ger ifrån sig ett ljud som förmodligen lät bort till denver nånstans!!
Jisses. 30 personer på en två-manna balkong och jag förstör kvällen!  
Vilken tur att jag under tiden vi var utelåsta kunde öppna folks flaskor med käften, annars hade det förmodligen blivit jag som åkt ner från balkongen istället!

Tokig kväll, jag badade i en vattenspridare och amerikanare är lustigt sköna.

Idag tog Melanie med mig till hennes audition i hollywood,
vilket kunde ha blivit min död eftersom hon körde på en bil rakt i röven på en moterväg! MEN, trots att mannen i bilen gick rakt in i ondskan så lyckades vi ta oss därifrån utan en yxa i nacken. Folk i detta landet kan då rakt inte köra bil, verkligen. Jag menar jag är rent värdelös själv, men här skulle jag nog fan kunna få pris.
Bara en parantes sådär, för annars vill jag mest bara berätta att auditionen var cpcool och vi råkade trampa in mitt under en inspelning av True Bloood.
Dock blev vi skitutslängda därifrån igen eftersom jag saknar förmågan till att vara snabbtänkt,
men det är ändå värt att nämnas för det är jävligt mycket häftigare än white room på stureplan.

Nu ska jag gå och äta ägg och kaviar för 29 dollar. Livet är bra och här är skitvarmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0