Klapp på axeln



Man måste bara älska livet ibland. Jag menar av alla saker jag är fullkomligt jävla värdelös på(lång jävla lista), så har jag nog hittat mitt absoluta fall här. PARANTES ROSA MARKERING BETYDER FEL! PARANTES
Man måste älska min lärare också, som lägger fram alla rättade prov på bordet och ber oss hämta ut dom själva. Det enda man kunde se som lös upp hela jävla klassrummet med rosa färg var ETT prov som så fint låg där i mitten. GUD I HIMMELEN, vad är det för liv jag lever.

Jag försökte fuska på ett prov häromdagen också. Gick sådär vill jag berätta. Jag satt och råstirrade efter varje svar hos killen som satt bredvid mig, och utan att inse hur uppenbart det var vaknade jag till och mötte min lärare med blicken. Han reste sig sen upp, gick sakta mot mig samtidigt som han blängde mig rakt in i ögonen, slog till mig på axeln och stannade sedan till.
Jag både svettades och höll på att svimma från värmen som kom ut från hans ögon och funderade mest bara på ifall jag kanske hade kunnat få välja HUR kan skulle döda mig. MEN, till min stora förvåning räckte han bara fuck you, och gick därifrån. Sen sa han högt till klassen, "om ni tycker detta känns jobbigt och ni hade velat ta med er alkohol till skolan, så förstår jag det. Och det är okej, sålänge ni bjuder mig".

Jävla hjälte detdära! Vilken jävla stjärna.

Kommentarer
Postat av: A

Låter som en riktig hjälte den där läraren!

2010-06-14 @ 12:20:34
Postat av: Olivia

Fyfan vilken gym class hero.

2010-11-08 @ 00:13:44
URL: http://oliviarahm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0