Venice bitch

Venice Beach är ett jävla ställe egentligen.
Dyrt som hummer att bo,
men smutsigt som slynor att gå.
Jag kan inte minnas sist jag inte somnade in till polissyrener och ett gäng helikoptrar stormandes över husen här på jakt efter något freak som förmodligen rymt ur deras nävar.

Jag var och handlade mat igår, och det som hade kunnat ta mig 5 minuter tog istället en timme ungefär eftersom att en supertrashig brud stod framför mig och predikade om hur alla i världen var retards och att vi alla kommer dö som nersöpna misslyckade försökskaniner. 
Venice beach alltså, jag älskar hur detta stället är fyllt med allat annat än människor och för en gångs skull känner man sig inte som den största idioten på platsen.
På tal om idioter dessutom, så har någon snott min cykel! JAG BLIR SÅ TRÖTT! Men jag kan ju inte klandra dom, eftersom att min cykel var fucking asssssnygg.
Men fortfarande, jag gråter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0