Arne såg inte

Livet den senaste tiden har varit rent åt helvete fantastiskt. På många sätt skulle jag kunna erkänna mig själv befinnas i min lyckligaste tid någonsin.
Det finns så mycket jag önskar jag kunde sätta fingret på, så mycket jag önskar att jag just nu i skrivande stund, kunde minnas och beskriva. Men när tiden går och livet kör sitt toppade race, så glömmer man bort.
Man kastas in och fångas av stunden. Man hamnar i nån slags drömbubbla. En drömbubbla så nära, men så långt ifrån verkligheten. En bubbla av skit och lyckrus. En bubbla av ett liv i en smaskig ölburk.



Venicelägenheten föll som fritzels källare, och jag fick rymma till ett nytt lyckopalats. Från att ha bott 4 personer i en 1:a , där man fick somna in till Linus pung varje natt, så har man nu en lägenhet med utsikt över hela förbannade Los Angeles. Uppe på 18e våning, och skulle det bli jordbävning så Gud för i helvete hjälp mig.
Det som egentligen är det mest väsentliga i detta hem just nu, är efterfesterna Emil alltid drar igång med sitt förbannat lustiga släptåg varje gång. Det är så förbannat komiskt, hur man jämt vaknar upp på golvet för att Emil snott min säng, och varje gång bredvid nån lustikurre som han släpat med sig. Det slår aldrig fel, och vi vet aldrig vem det är, nånsin. " Vem har du släpat med dig denna gången Emil, en annan kryllig snubbe med en klibbig henna tattuering? Fantastiskt. "

Den senaste tiden har varit full och ful, och jag precis lika så. Cabo Cantina och Kareoke, Hollywood och Fetto-tattuering. Hanson konsert och nakna strippor i taket. Homecoming med sunkstrippa från 60talet. Vegas, Travi Mcoy, ARNE SÅG INTE, och en beställd rullstol för 300 dollar på fyllan. Tonfisk eller korv precis varje dag, taxi för ungefär alla pengar, vin för 20 kr, "hitta potensiella ligg på dansgolvet-dansen", Amaninja, ein körv, joose och sacapuntas. Castparty och fall från sceen. Pistolskjutande i öknen, öl och gayklubb.
Obehagligt pungfyllda fyllor och ett bankkonto med 113 kr kvar.
Jag måste säga, att jag älskar livet.



Runkarrr till den utsikten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer rullstolen från vegas eller ? :P hahaha

2011-01-06 @ 18:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0